Ge bort en stjärna.




"För endast 620 SEK får du ett Stjärnpaket från MYSTAR - Global Star Registry. Paketet innehåller ett signerat certifikat som bekräftar namnet och koordinaterna till stjärnan. Du får även en stjärnkarta över den del av himlen där din stjärna, som är inringad, befinner sig. I paketet ingår också ett smycke graverat med den konstellation (stjärnbild) som stjärnan ligger i samt dess exakta astronomiska koordinater! Du väljer om smycket skall levereras som halskedja eller nyckelring.

Föreviga ditt eller någon annans namn bland stjärnorna! En lysande och unik gåva som garanterat blir uppskattad!"


Vad ska man säga? Santa vet inte riktigt...
Helt klart unikt i alla fall.




www.globalstarregistry.org


Kommentarer
Postat av: Lina

Detta har jag funderat på många gånger, skulle älska att ha min egen stjärna. Tänk, vad häftigt!

2006-11-09 @ 18:46:38
Postat av: lisa

jag har en egen stjärna, som jag fick på alla hjärtans dag, men jag tänker sällan på de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback